Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie marketingové komunikace spolecnosti
Mařík, Daniel ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie marketingové komunikace společnosti Hitpoint s.r.o. První část diplomové práce se věnuje teoretickým podkladům, které budou využity v rámci analytické a návrhové části. V analytické části je popsána samotná společnost Hitpoint s.r.o. Byl také vypracován výzkum v rámci sociálních sítí a analýzy PEST, SWOT a Porterův model 5 sil. Na základě výsledků analýz byl v návrhové části představen návrh na zavedení e-shopu, v rámci, kterého byl vybrán produktový mix, byl navržen způsob určení ceny a další marketingové nástroje. Byla také vypracována časová analýza PERT. Z vypracovaného výzkumu byly také určeny doporučení společnosti v rámci sdíleného obsahu na sociálních sítích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.